loading...

گروه کابینت سازی مانیک

بازدید : 2
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 16:08

کابینت، یکی از مهمترین عناصر داخلی هر خانه به حساب می‌آید. به همین دلیل انتخاب یک کابینت زیبا و باکیفیت همیشه برای افراد حائز اهمیت بوده است. امروزه کابینت سازی کشور شاهد پیشرفت قابل توجهی بوده و یکی از استان هایی که با توسعه کارگاه های خود به یکی از مراکز اصلی خرید و فروش کابینت تبدیل شده است، استان یزد است.

کابینت سازی در این شهر کهن قدمت طولانی دارد و شما می‌توانید انواع کابینت ها از ام‌دی‌اف تا هایگلاس را در بازار های یزد پیدا کنید. در این مقاله به معرفی و بررسی جامع محبوب ترین کابینت های یزد خواهیم پرداخت.

کابینت های محبوب در یزد

در ادامه به معرفی کابینت هایی می‌پردازیم که در یزد طرفداران زیادی دارند:

کابینت هایگلاس

کابینت هایگلاس نوعی کابینت با ورقه های ام‌دی‌اف است که با ورقه های براق پوشیده می‌شود. برای پوشش روی این کابینت از روکش های براق پلاستیکی و شیشه‌ای استفاده می‌کنند. این کابینت یکی از کابینت های محبوب می‌باشد.

کابینت ممبران

کابینت ممبران، یکی از کابینت های خاص است که در ساخت آن از تکنولوژی وکیوم برای ایجاد خلا در آن استفاده می‌شود. در این کابینت ابتدا با ورق های ام‌ دی اف ابعاد مورد نیاز را برش می‌دهند و پس از آن با استفاده از وکیوم روکش پلاستیکی ممبران را روی آن می‌کشند.

کابینت ملامینه

کابینت ملامینه نیز یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین کابینت ها می‌باشد. در ساخت این کابینت‌ها از یک روکش ملامینه (کاغذ آغشته به چسب ملامین فرمالدئید) روی ورق‌های ام دی اف استفاده می‌شود. این روکش‌ها، مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته و جذابیت زیادی نیز دارند.

کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف دارای قیمت مناسب و تنوع طرح و رنگ بالایی می‌باشد. به همین دلیل این کابینت مورد توجه افراد قرار گرفته است. ورقه‌های ام دی اف، در برابر نفوذ حشرات، خش و آتش مقاومت بالایی دارند؛ البته ام دی اف، مقاومت نسبتاً کمی در برابر رطوبت دارد و معمولاً برای رفع این مشکل از روکش‌های ضدآب استفاده می‌شود.

کابینت سازی در یزد چه جایگاهی دارد؟

در یزد انواع کابینت های آشپزخانه از رومی و ممبران تا ام‌دی‌اف و هایگلاس تولید می شوند. بازار یزد توانسته به خوبی نیاز های آشپزخانه های کلاسیک و مدرن را پاسخ دهد. صفر تا صد ساخت کابینت در یزد توسط متخصصین خبره و ماهر در کارگاه های تولید می‌شود.

بهترین کابینت یزد چه ویژگی هایی دارد؟

قبل از اینکه بهترین کابینت سازان یزد را بشناسید، بهتری است با ویژگی های یک کابینت باکیفیت آشنا شوید. در ادامه به معرفی و بررسی ویژگی های یک کابینت باکیفیت پرداخته‌ایم:

طراحی متناسب با آشپزخانه

طراحی کابینت باید به گونه‌ای باشد که مبا فضای آشپزخانه و مقدار وسایل آن همخوانی داشته باشد. این بدین معنی است که کابینت باید جای کافی برای جاگیری تمام وسایل را داشته باشد و همچنین دسترسی به تمام نقاط آن برای ساکنان راحت باشد.

درب و دستگیره زیبا و مناسب

درب‌ها و دستگیره کابینت، بخش‌های اصلی در ظاهر یک کابینت را شامل می‌شوند. هرچند در کابینت‌سازی، توجه خاصی به انتخاب دستگیره مناسب می‌شود و معمولاً بهترین دستگیره کابینت یزد را از نوع مستطیلی و منحنی می‌سازند؛ اما در استان یزد، به‌دلیل علاقه بیشتر مردم به کابینت‌های مدرن، به سادگی کابینت اهمیت بیشتری داده می‌شود. شاید به‌همین‌دلیل باشد که در کابینت سازی در یزد، روی ساخت کابینت‌های ساده بدون دستگیره تمرکز شده است.

جنس و بدنه مقاوم

بدنه کابینت باید در برابر خط و خش و رطوبت مقاومت لازم را داشته باشد. معمولا در کابینت های ام‌دی‌اف از روکش HPL استفاده می‌شود که مقاومت آن را در برابر آب و خط و خش افزایش می‌دهد. به همین دلیل استفاده از کابینت ام دی اف رواج بیشتری نسبت به دیگر کابینت ها دارد.

صفحه فوقانی شیک و باکیفیت

در کابینت های مناسب و باکیفیت مخصوصا در کابینت های جزیره‌ای از صفحات فوقانی باکیفیت و زیبا استفاده می‌شود. در این صفحات معمولا از سنگ های مصنوعی و طبیعی استفاده می‌کنند. انواع سنگ کورین، کوارتز، گرانیت، مرمر و … از جمله پر کاربرد ترین متریال ها برای استفاده در صفحات فوقانی کابینت هستند.

برند معتبر

برای خرید بی نقص، مهمترین قدم خرید از یک برند معتبر و معتمد است. کابینت سازی در یزد از شهرت زیادی برخوردار است و محصولات تولید شده توسط کابینت سازی های یزد در سراسر کشور به فروش می‌رسند.

از کجا کابینت ارزان در یزد بخریم؟

از آنجایی که امروزه صنعت کابینت سازی در یزد به اوج خود رسیده، پیدا کردن کارگاه هایی که اقدام به فروش کابینت ارزان در یزد می‌کنند، کار سختی نیست. ممکن است تصور کنید که کابینت‌های ارزان ممکن است کیفیت پایینی داشته باشند اما لازم است بدانید که برخی تولیدکنندگان با درنظرگرفتن اصول مهندسی و ترکیب آن با خلاقیت، کابینت‌های باکیفیت و ارزان تولید می‌کنند.

نتیجه گیری

برای یافتن بهترین کابینت سازان یزد می‌توانید به اتحادیه کابینت یزد یا نمایشگاه‌های یزد مراجعه کنید. با مراجعه به این مراکز می‌توانید بهترین کابینت سازی های یزد را پیدا کنید.

علاوه بر این، کابینت‌سازان مختلفی در یزد به شهرت رسیده‌اند که علت آن را می‌توان در رعایت اصول مهندسی و فنی در ساخت کابینت جستجو کرد. یکی از معتبرترین مجموعه‌های ساخت کابینت در یزد، کابینت سازی و دکوراسیون مانیک است که شما می توانید با ثبت سفارش کابینت آشپزخانه خود تخفیف و امکان خرید قسطی استفاده نمایید و کیفیت بالا را تجربه کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 738
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی